Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem serwisu internetowego : e-okna.com.pl jest VOBRI S.C. LESZEK JĘDRZEJEWSKI BARTŁOMIEJ OSTROWSKI, REGON: 060219967, NIP: 5391481525. Adres email: vobri@wp.pl
- Realizacja sprzedaży w Serwisie odbywa się według Regulaminu.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży za pomocą Serwisu jest akceptacja niniejszego Regulaminu przez Klienta oraz podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT (lub paragonu).
- Dokonanie zamówienia w Serwisie oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z Regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.
- Serwis może wykorzystywać pliki cookies (ciasteczka), małe pliki tekstowe wysyłane do komputera Klienta które służą identyfikacji przeglądarki podczas korzystania z serwisu, w celu odróżnienia Klient nowych od powracających. Pliki cookies nie zawierają żadnych danych osobowych.
PRZEDMIOT UMOWY SPRZEDAŻY.
- Wszystkie ceny prezentowane na stronie zawierają podatek VAT chyba, że w ofercie stanowi inaczej. Cena produktu i koszt dostawy podany w formularzu zamówienia jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
- Oferta produktów umieszczona w Serwisie ważna jest przez czas nieokreślony, chyba że informacja podana przy produkcie stanowi inaczej.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia czy też wycofania towaru z oferty.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Zamówienie stanowi ofertę w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
- Poprzez złożenie przez Klienta zamówienia następuje zgodnie z przepisami prawa polskiego zawarcie umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą chyba, że postanowienia Regulaminu i treść zamówienia stanowią inaczej.
- Zamówienia za pomocą Serwisu składać można całą dobę – natomiast ich realizacja odbywa się w godzinach :
– od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 15,
- Klientów korzystających z usług Serwisu obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamówienia zawierające treści o takim charakterze nie będą realizowane.
- Wszelkie zmiany proszę kierować na Biuro Obsługi Klienta e-mail: vobri@wp.pl, 833541213
- Na czas realizacji zlecenia bezpośredni wpływ ma dostępność produktów lub czas jego produkcji oraz czas dostawy.
- W przypadku, gdy termin wykonania zamówienia ulegnie przedłużeniu Sprzedawca niezwłocznie powiadamia o tym Klienta wskazując nowy termin wykonania zamówienia.
16. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia z następujących powodów:
a) wyczerpania się zapasów magazynowych,
b) zakończenia wytwarzania danej serii produktów,
c) z przyczyn losowych.
- W przypadku odstąpienia od wykonania zamówienia przez Sprzedawcę Klientowi przysługuje prawo do zmiany zamówienia lub otrzymania zwrotu wpłaconych na poczet jego wykonania środków.
PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Klient składając zamówienie zobowiązuje się do zapłaty w formie dostępnej w sklepie internetowym.
- Serwis przystępuje do wykonania umowy sprzedaży w momencie zaksięgowania środków na rachunku bankowym sprzedawcy w przypadku płatności przelewem lub w przypadku płatności kartą kredytową w momencie autoryzacji karty.
- Zamówienia dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres w czasie określonym na stronie sklepu internetowego.
- Dostawa jest realizowana przez wskazanego kuriera lub przez transport firmowy.
REKLAMACJE
- W przypadku odkrycia w produkcie wad technicznych, uszkodzeń mechanicznych lub innego rodzaju wad i niezgodności zakupionego towaru z umową Klient zgłasza reklamację na adres wskazany w zamówieniu w momencie odbioru przesyłki. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
- Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży zawartej z zastosowaniem postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Czas na odstąpienie od umumowy wynosi 14 dni. Uszkodzenie zawartości paczki lub niezgodność z zamówieniem – w celu przyspieszenia załatwienia sprawy – powinna być stwierdzona w momencie odbioru paczki od kuriera. Zgodnie z obowiązującymi przepisami przedsiębiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przesyłkę tylko do momentu odebrania jej przez konsumenta (podstawa prawna – art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego).
- Zalecane jest w związku z wymaganiami firmy kurierskiej (spedycyjnej) – po odebraniu przesyłki przez konsumenta – spisanie PROTOKOŁU SZKODY (w dniu odebrania przesyłki, z podpisem kuriera-kierowcy).
- Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
27.W celu wykonania zamówienia Klient zostanie poproszony o podanie następujących danych: imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, e-mail, telefon dane te są niezbędne w celu dokonania zakupów.
- Podczas wizyty w Serwisie mogą być automatycznie zbierane dane dotyczące wizyt Klientów, takie jak np. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.
- Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystywane wyłącznie do umożliwienia Klientom dokonywania zakupów za pośrednictwem Serwisu, dostawy zamawianych towarów i usług, w celach księgowych, w celu komunikacji z Klientem oraz w celu otrzymywania newsletterów i ofert handlowych od Sprzedawcy jeśli Klient wyrazi na to zgodę – zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn.27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie przepływu takich danych (tzw. RODO).
- Klient składając zamówienie z poniższym regulaminem wyraża zgodę na przetwarzanie przez sprzedawcę danych kupującego niezbędnych do celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez sprzedawcę. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, a w razie stwierdzenia ich niezgodności ze stanem faktycznym ma prawo żądać ich poprawienia lub usunięcia. Żądania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym Klient winien zgłosić na piśmie w siedzibie Sprzedawcy bądź też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres vobri@wp.pl
- W momencie dokonania transakcji zakupu towaru Klient otrzyma za pośrednictwem Serwisu wiadomości e-mail dotyczące realizacji/statusu zamówienia. Sprzedawca może również kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu przekazania ważnych informacji dotyczących transakcji lub w celu weryfikacji zamówienia.
- Osoby które zapiszą się na newsletter Serwisu lub w inny sposób wyrażą zgodę na jego otrzymywanie, mogą otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail.
PRAWA AUTORSKIE
- Wszystkie elementy Serwisu są własnością Sprzedawcy. Znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli. Cała zawartość serwisu podlega prawom autorskim właściciela serwisu.
- Powielanie, kopiowanie, rozpowszechnianie w całości lub w części materiałów zawartych w Serwisie do celów innych niż prywatne musi być wcześniej uzgodnione ze Sprzedawcą oraz wymaga jego zgody wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.